Δουβλίνο ΙΙ ή για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης.



















                                                   tekmoras

---

Πρώτα ήρθαν για τους κομμουνιστές
κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Μετά ήρθαν για τους συνδικαλιστές
κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.
Μετά ήρθαν για τους Εβραίους
κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Μετά ήρθαν για μένα, αλλά τότε
δεν είχε μείνει πια κανείς, να μιλήσει για εμένα.

                                                       Martin Niemöller

 ---

        Η συμφωνία Δουβλίνο ΙΙ,  υπογράφτηκε το 2003 από την
        κυβέρνηση Σημίτη, με υπουργό Εξωτερικών τον Γιώργο Παπανδρέου
        και υπουργό Δημόσιας Τάξης  τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
        Το Δουβλίνο ΙΙ προβλέπει την επαναπροώθηση των μεταναστών που
        ζητούν άσυλο, στη χώρα από την οποία εισήλθαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση
        δηλαδή, κυρίως, την Ελλάδα.

                                                    εδώ το Δουβλίνο ΙΙ


Δηλαδή με λίγα λόγια η ελλάδα είναι ενα μεγάλο 
στρατόπεδο συγκέντρωσης της ευρώπης.

---
--
-
Related Posts with Thumbnails