Έρως.....

















.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.............. William-Adolphe Bouguereau

---
--
-
Ο υδραυλικός έμεινε σπίτι μου σαρανταοχτώ ώρες συνέχεια.
Η δουλειά δεν κόντευε καθόλου να τελειώσει και περνούσα
από την είσοδο για να πάω στη κουζίνα όταν άκουσα
χτυπήματα στην πόρτα.
- Ανοίξτε!... μου έλεγαν. Είναι επείγον!...
Άνοιξα και είδα τη γειτόνισσά μου από τον επάνω όροφο
που στεκόταν μπροστά μου βουτηγμένη σε βαρύ πένθος.
Το πρόσωπό της είχε τα σημάδια κάποιου πρόσφατου πόνου
και έσταζε πάνω στο χαλί μου. Έμοιαζε να είχε βγει από τον
Σηκουάνα.
- Πέσατε στο νερό; ρώτησα με ενδιαφέρον.
- Με συγχωρείτε που σας ενοχλώ, κύριε, είπε. Είναι ότι έχω
διαρροή στο σπίτι μου... Είχα φωνάξει τον υδραυλικό κι έπρεπε
να είχε έρθει εδώ και τρεις μέρες...
- Έχω έναν εδώ, είπα. Μήπως είναι ο δικός σας;
- Τα εφτά μου παιδιά πνίγηκαν, μου είπε. Μόνο τα δυο μεγάλα
αναπνέουν ακόμα, γιατί το νερό τους φτάνει μέχρι το σαγόνι.
Αλλά αν ο υδραυλικός έχει ακόμα δουλειά σε εσάς... δε θέλω να
σας ενοχλήσω...
- Υποθέτω ότι έκανε λάθος, είπα. Πάω να τον ρωτήσω για να
έχω τη συνείδησή μου ήσυχη. Εδώ που τα λέμε το λουτρό μου
λειτουργούσε πολύ ικανοποιητικά

.......................................... Boris Vian
Ο έρως είναι τυφλός, Αθήνα: Γράμματα 1982. σ.79

Related Posts with Thumbnails